7 Ağustos 2017 Pazartesi

Merhaba

Selamlar. Ben Faruk. En büyük hobilerimden bir tanesi dizi izlemek. Boş vakitlerinde dizi izleyenlerden değil, dizi izlemek için boş vakit ayıranlardan.. Elbette yabancı dizi izlemekten bahsediyorum. Yıllar önce Polat Alemdar'ın girdiği tüm çatışmalardan sağ çıktığını fark ettiğimden beri çok çok nadir türk dizisi izliyorum. Bunda da en büyük kıstasım dizinin konusu. Sahnesi benim için o kadar da önemli değil. Vaktim kıymetlidir benim. İzlediğim dizi, film bana bir şeyler katmalı mutlaka.Behzat Ç. harikaydı bak mesela. Neyse işte bu tür önemli ayrıntılar etken olduğu için uzun süredir sadece yabancı dizi izliyorum. Bu dizilerden bahsetmek, yorumlamak için bu blogu açtım. Elimden geldiğince, vakit buldukça burada diziler hakkında paylaşımlar yapmaya çalışacağım.

Peki ne tür dizilerden hoşlanıyorum ve konsept nasıl olacak? 

Suç ve Polisiye. Bu tür yapımlara bayılıyorum desem yeridir. Entrikalar, ters köşeler, esrarengiz olaylar beni inanılmaz derecede tatmin ediyor ve diziye bağlıyor. Bu da benim için çok önemli bir kriter. Dizi kendisini izletmeli, hemen diğer bölüme geçiş yaptırmalı diye düşünüyorum.

Bu tanıtım yazısı blog ve içeriği hakkında bilgi aktarmama yeterli olmuştur umarım.

En kısa sürede diğer yazımda görüşmek üzere..