3 Ocak 2021 Pazar

SHERLCOK HOLMES

Herkes merhaba,

Bugün ıssız bir adada mahsur kalıp tekrar izleyebileceğim bir dizi izleme şansım olsa, düşünmeden seçeceğim '' Sherlock Holmes '' hakkında bir şey karalamadığımı üzülerek fark ettim.

Yabancı diziler hakkında konuşurken, en sevdiğin dizi hangisi sorusuna tek solukta '' Sherlock Holmes '' diyen birisiyim. Öyle ki yayınlanmasını dizi soundtrackını her gün dinleyerek sabırsızlıkla beklediğim günler oldu. Kitaplarını da okuyan kesimdenim. Kitaplarını okudum, şimdi şöyle olacak diyemiyoruz. Senaryo tekrar kurgulanmış.

Günümüzde bu kadar kaliteli yapımlar pek yok. Aşırı derecede özlenmesinin sebebi de bu. Diziyi çekici yapan detaylardan biriside insanların detayları ne kadar göz ardı ettiğini fark etmesi. Ayrıca tahmin edilebirliği oldukça düşük. Diğer bölümde neler olacak üzerine tartışmalar yapılabilir. 

İnsanlar diziye o kadar bağlandılar ki, sosyal medya hesaplarında konum bilgisi olarak 221B street ekleyenlerin sayısı bir hayli fazlaydı.

Çoğu kişini bu diziyi izlediği ve spoiler vermekten kaçındığım için bu yazında herhangi bir inceleme ve dizi hakkında bilgilere değinmeyeceğim. En sevdiğim dizinin blogumda yer almasını istediğim için bu yazıyı yazmaya karar verdim. 

Benedict Cumberbatch ve  Martin Freeman'ın oyunculuklarına diyecek söz yok. 

Kurtlar vadisi'nde Süleyman Çakır'ı öldüren Cerrahpaşalı Halit'e tüm ülkenin düşman olması ve bu dizi izleyenlerin de  Moriarty karakterine olan nefreti ölümüne kapışır.

Suç ve dedektiflik gibi yapımları seven kişilerin şiddetle izlemisini tavsiye ediyorum. Fakat ciddi anlma izlemeyen, en azından hakkında bilgisi olmayan kişi sayısnın çok az olduğuna inanıyorum. O yüzden bu yazı da kısa tutuyorum.


Sizleri çok özledik çocuklar..
Sizleri çok özledik çocuklar..

Her zamanki gibi yazıma dizinin soundtrack'ı ile veda ediyorum.

Görüşmek üzere. Herkese mutlu yıllar!